További termékeink
Termék kategóriák
Termékajánló
Általános Szerződési Feltételek
 
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a
Cégnév: S és D Bt.
Cím: 2000 Szentendre, Dózsa György út 20.
Ügyintéző: Simon László
Mobil: +36 30 500 5448
E-mail: kisgep.centrum@gmail.com
Adószám: 24513771-2-13
Cégjegyzékszám: 13-06-015502
Székhely: 2000 Szentendre, Mathiász u. 35.
Bejegyző bíróság: Pest Megyei Cégbíróság
 
(a továbbiakban: Szolgáltató vagy Vállalkozás) és az S és D Bt. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
 
Az Ügyfél lehet:
- Magánszemély (fogyasztó): a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
- Cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, stb.: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró nem természetes személy.
 
 
1. Az ÁSZF hatálya:
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.simonkisgep.hu weboldalon (a továbbiakban: webáruház, weboldal vagy honlap) található elektronikus áruházon keresztül történik. A szerződés a felek között magyar nyelven jön létre.
 
A webáruház szabadon látogatható. A webáruház szolgáltatásait Ön, mint Ügyfél jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF -ben foglaltakat.
 
2. Raktárkészlet információ:
Webáruházunkban található termékeink nem mindegyikét tartjuk raktárkészleten, így előfordulhat, hogy a kiválasztott termék azonnal nem érhető el. Ebben az esetben a szállítási határidő külön megegyezés tárgyát képezi.
 
3. A vásárlás menete:
1. A termékeket a "Kosárba tesz” gombra kattintva gyűjtheti össze.
2. A Kosár modulnál megnézheti az Ön által kiválasztott termékeket, valamint az árat és az értéket.
3. A "Kosár" gombra kattintva bármikor megtekintheti a Kosár részletes tartalmát!
4. A mennyiség módosítását átírással, és a „Mennyiség frissítése” gombra kattintással végezheti el, illetve a tételek törlésére is van lehetőség.
 
4. Új vásárló:
1. Az Ügyfélnek lehetősége van regisztráció nélkül vagy regisztrált vásárlóként használni a webáruházat.
2. Az adatai megadása után megrendelheti a kiválasztott terméket/termékeket. (A megadott adatok módosítására van lehetőség a legutolsó lépésig, a megrendelés elküldéséig!)
3. Ellenőrizze az adatokat!
4. Válassza ki a fizetési módot.
5. Az "Opcionális megjegyzés a megrendeléshez" rovatban közölheti egyéb kéréseit, szállításra vonatkozó igényeit.
6. Ezután már csak a megrendelés elküldése van hátra. A „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása után az Ügyfél egy automatikus e-mailt kap visszaigazolásként, melyben megtalálja a megrendeléssel kapcsolatos összefoglaló információkat, és tájékoztatást kap arról is, hogy "Ez egy automatikus üzenet, amely a megrendelés beérkezését jelzi rendszerünkbe, és nem minősül az ajánlattétel elfogadásának.". Az automatikus visszaigazoló e-mailben ismét áttekinthetők a szállítási feltételek, illetve csatolt PDF fájlként elküldésre kerül az ÁSZF, mely így elmenthető, kinyomtatható. A megrendelés elfogadásáról, az ajánlattétel megerősítéséről egy külön üzenetben tájékoztatjuk a fogyasztót!
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket, illetve a Szállítási feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. 
A fogyasztó a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és megrendelése – az ajánlattétel jelen ÁSZF szerinti elfogadása, megerősítése esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. A fogyasztót az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben a fogyasztó megrendelését, ajánlatát a Vállalkozás 48 órán belül nem fogadja el, erősíti meg, akkor a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttsége alól, illetve élhet az elállási jogával is.
 
5. Visszaigazolás / Szállítási határidő:
Az automatikus üzenet (automatikus visszaigazolás) tartalmazza a megrendelés sorszámát, melyre a későbbiekben a Felek az esetleges kommunikáció során hivatkozni tudnak.
Miután a Szolgáltató áttekintette és feldolgozta a megrendelést, szükség esetén a Szolgáltató ügyintézője felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel az esetlegesen felvetődő kérdésekkel kapcsolatban, illetve szükség esetén a kiszállítás várható időpontjával kapcsolatban. A fogyasztók számára a Szolgáltató külön megerősíti a megrendelés (ajánlattétel) elfogadását. A kiszállítás a Szállítás feltételekben leírtaknak megfelelően történik, melynek részletei szükség esetén az ügyintéző és az Ügyfél közötti kommunikáció során még egyszer egyeztetésre kerülnek. A termékek kiszállítása átlagosan 72 órán belül megtörténik. A Szolgáltató a raktáron található termékeket 24 - 48 órán belül igyekszik kiszállítani, de természetesen technikai okokból kifolyólag, illetve az Ügyféllel történt egyeztetésnek megfelelően hosszabb szállítási idő is előfordulhat. Azokat a termékeket, melyek a rendeléskor nincsenek készleten, a Szolgáltató igyekszik 3 - 4 napon belül kiszállítani, de ilyenkor a kiszállítás akár 1 hétnél hosszabb időbe is beletelhet, ezért a szállítás idejével kapcsolatos pontos információt a Szolgáltató csak az Ügyféllel történő egyeztetés során tud biztosítani.
 
6. Számlázási és fizetési módok:
1. Készpénz (A Szolgáltató telephelyén készpénzben.)
2. Utánvét (Szállítói/postai kiszállítás esetén, átvételkor készpénzben.)
3. Átutalás (Csak előzetes megállapodás alapján lehetséges.)
4. Előreutalás (A szállítást megelőzően elküldött bizonylat alapján, előre történő átutalással. Az árut csak az összeg megérkezése után áll módunkban elküldeni.)
 
7. A vásárlástól való 14 napon belüli elállási jog:
Az Ügyfélnek, mint fogyasztónak (magánszemély, természetes személy) jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül a termék / dolog vásárlásától elállni. A fogyasztó az elállást jelezheti e-mail -ben, telefonon, postai úton és személyesen is. A fogyasztó az elállásra vonatkozó jogát gyakorolhatja a lentebb elérhető elállási nyilatkozat minta segítségével vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával is. A fogyasztó az elállási jogot a termék Ügyfél általi átvételének napjától (vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától) kezdve 14 napon belül gyakorolhatja! E lehetőséget a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet biztosítja a fogyasztó számára. A vételi szándéktól való elállás esetén a vételárat és a kiszállítás költségét haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató, amennyiben a Fogyasztó visszaszolgáltatta a terméket a Szolgáltató részére. Amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot igényelt, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Az termék visszaszállításával, visszajuttatásával kapcsolatos költségeket az Ügyfélnek kell viselni. Az Ügyfél a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Amennyiben visszaküldés után kiderül, hogy a termék nem rendeltetésszerűen volt kipróbálva (vagy hiányoznak egyes tartozékai), a Szolgáltató kártérítést követelhet az Ügyféltől a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt!
A 45/2014. (II. 26.) fogyasztói szerződésekre vonatkozó kormányrendelet hatálya nem terjed ki az Ügyfélre akkor, ha az Ügyfél cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, egyéb nem természetes személy.

A fogyasztó (magánszemély, természetes személy) gyakorolhatja elállási jogát a vásárlás napja és a termék átvétele közötti időszakban is. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a szolgáltatónak.
Az elálláshoz a fogyasztó használhatja az alábbi hivatkozásról letölthető, pdf formátumú Elállási nyilatkozat nyomtatványt is:

elallasi_nyilatkozat.pdf
 
8. Felelősség korlátozás:
A webáruházon keresztül történő vásárlásnál az Ügyfél elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. A Szolgáltató igyekszik mindent megtenni a minél pontosabb és szakszerűbb tájékoztatás, lebonyolítás érdekében, de nem felel az olyan, a Szerződés megkötésekor előre nem látható, ellenőrzési körén kívül eső, külső ok miatt bekövetkező károkért, amelyekkel kapcsolatban nem volt elvárható, hogy a szerződésszerű teljesítést akadályozó körülményt elkerülje, vagy annak kárkövetkezményeit elhárítsa (vis maior). Ezen okok különösen, de nem kizárólagosan: A) háborús cselekmények; szabotázs; lázadás; blokád; robbantásos merénylet; forradalom; terrorcselekmény; B) más szükséghelyzet; elemi csapás; természeti katasztrófák; földrengés; tűzvész; járvány; árvíz; szélvihar; villámcsapás; szélsőséges időjárási körülmények; C) súlyos üzemzavar; alapanyag-szállítás kimaradása; beszállító rendkívüli késedelme; jelentős mértékű selejt az alapanyagban; előre nem látható gyártási problémák; gyártói vis maior következtében a gyártó által, importőr által előre be nem jelentett változtatások, módosítások a terméken; D) munkabeszüntetés; sztrájk; szándékos munkavállalói károkozás; valamint a honvédelmi törvény alapján feljogosított szervek rendelkezésére tett intézkedés; E) embargó; bojkott; behozatali-kiviteli tilalmak; F) a Szolgáltató irányításán kívül eső informatikai események okán bekövetkező károkozás, mint vírustámadás, szoftverhiba, szerver meghibásodás, hackertámadás, illetve egyéb rosszindulatú internetes események.
Ilyen esetekben az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért, a weboldalon megjelenő képekért (a feltüntetett képek helyenként illusztrációk), előre nem kiszámítható árváltozásokért (hirtelen árfolyam ingadozás, beszállítói árváltozás) a Szolgáltató felelősséget nem vállal! Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. Ilyen esetek fennállásakor, illetve nyilvánvaló és egyértelmű adminisztrációs hiba esetén a Szolgáltató a tranzakció lebonyolításától (a megrendelt termék leszállításától) a fogyasztó megfelelő tájékoztatásának biztosítása mellett jogosult visszalépni! A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár (a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek). Ha a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, ideértve a feltűnő értékaránytalanságot is, valamint esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a fogyasztó elállhat vásárlási szándékától. Vásárlót ezen elállási jog indokolás nélkül megilleti.
 
9. Tájékoztatás / Panaszkezelés:
A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek és nem kerül iktatásra!

A fogyasztó panasszal élhet, amennyiben a vásárlás során valamilyen problémával szembesült. A panaszt megteheti szóban és írásban, melyet személyesen tehet meg, vagy a Szolgáltató elérhetőségeit veheti igénybe.
Ha a fogyasztó panasza elutasításra kerül a Szolgáltató részéről, akkor panaszával a lakóhelye szerinti kormányhivatalhoz fordulhat, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz. Az egyes kormányhivatalok és azon belül a fogyasztóvédelmi feladatot ellátó szervezeti egységek elérhetőségei a https://kormanyablak.hu oldalon találhatók, illetve a területileg illetékes járási hivatalokkal kapcsolatban bővebb információ található az alábbi linken is:
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

Online Vitarendezési Platform: Amennyiben az ügyfél "fogyasztó" és panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, megteheti azt a jogviták rendezésére használható Online Vitarendezési Platformon (ODR), melynek elérése a következő: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Békéltető testület: A békéltető testületek célja az , hogy megkíséreljék a fogyasztó és a szolgáltató között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között, és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését. A Szolgáltatónak kötelezettsége van a békéltető testületi eljárásban való együttműködésre!  A békéltető testületek hatáskörébe azok az ügyek tartoznak, melyekben a fogyasztó és egy vállalkozás vitája:
  • a termék minőségével, biztonságosságával (pl.: hibás teljesítés, szavatosság, jótállás),
  • a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával (pl.: hibás termék által okozott károk),
  • a szolgáltatás minőségével vagy (hibás teljesítés)
  • a szerződés megkötésével vagy teljesítésével kapcsolatos (pl.: a szolgáltató egyáltalán nem teljesít, vagy nem azt teljesíti, amit vállalt).
Melyik békéltető testülethez fordulhat a fogyasztó a problémával: A fő szabály az, hogy az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, tehát a fogyasztó választhat, hogy melyik békéltető testülethez fordul. A fogyasztó kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is. Abban az esetben, ha több fogyasztó fordul a testülethez ugyanabban az ügyben, akkor bármelyik fogyasztó lakóhelye szerint illetékes testület valamennyi fogyasztóra nézve illetékes. A békéltető testületek elérhetősége itt található.

A békéltető testületek működésével, a hozzájuk fordulás feltételeivel kapcsolatos további részletek innen érhetők el.

Webes technikai háttérszolgáltatást biztosító szolgáltató adatai:
Cégnév: Power-Expert Kft.
Székhely: 3770 Sajószentpéter, Gyöngyvirág u. 43.
Adószám: 23144709-2-05, Cégjegyzékszám: 05-09-031648,
E-mail: info@powerexpert.hu,
Telefon: +36 20 5844 693

A szervert biztosító szolgáltató adatai:
Cégnév: 3 in 1 Hosting Bt.
Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Brassó utca 4/A.
Levelezési cím, ügyfélszolgálati iroda: 2310 Szigetszentmiklós, Dévai utca 10/A.
Adószám: 22206118-2-13, Cégjegyzékszám: 13-06-055290
E-mail: admin@megacp.com
Web: www.megacp.com

10. Garancia, jótállás:
Forgalmazott termékeinkre kötelező jótállásról és szavatosságról a 270/2020. (VI. 12.), a 373/2021. (VI. 30.) és a 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet, illetve a 18/2020. (VI. 12.) és a 48/2020. (XII. 11.) ITM rendelet, valamint a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései az irányadók.
A Vállalkozás szavatossági és jótállási felelősségére, illetve a fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályaira a 270/2020. (VI. 12.) kormányrendelet, a 18/2020. (VI. 12.) ITM rendelet, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, illetve a Ptk-ban és a 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Kérjük, hogy a garanciajeggyel ellátott termékekhez kapott garancialevelet, jótállási jegyet őrizze meg a jótállási és szavatossági jogok érvényesítéséhez!
Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a meghibásodást:
- nem rendeltetésszerű, vagy a használati utasítástól eltérő használat okozta,
- nem megfelelő szállítás vagy tárolás okozta,
- környezeti, vagy a készüléken kívül álló ok (pl. nem megfelelő hálózati feszültség, hosszabbító, áramfejlesztő, stb.) okozta,
- vagy a készüléket a garancialevélben szereplő szakszervizeken kívül már más is javította.

A jótállási igény érvényesítésének nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
A jótállási jegy a fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetők.

A fogyasztó kijavítási igényét a Vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén, és a megadott javítószolgálat(ok)nál (szerviznél) közvetlenül is érvényesítheti.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik, vagy ha az üzembe helyezést a Vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdeti időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott számlán, vagy nyugtán feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítását követően ismét meghibásodik, és a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, továbbá a fogyasztó nem kívánja az újbóli kijavítást, akkor a Vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, akkor a Vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha a fogyasztási cikk kijavítására a kijavítási igény a Vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, a Vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen leteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen leteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

 
 
Kosár
A kosár üres
Felhasználó

Regisztráció

Vendégként is vásárolhat
simonszerszam.hu
Stihl termékek
Valuta
EURO Árfolyam
HUF valuta HUF 411,33 Ft
www.epitesi-enaplo.hu
Építési e-napló
HIKOKI
A weboldal összes funkciójának működéséhez engedélyezni kell a sütik (cookie) használatát. További információk
Nem engedélyezemEngedélyezem